Το νομοσχέδιο Κεραμέως για την τριτοβάθμια εκπαίδευση
Πώς το νομοσχέδιο Κεραμέως τινάζει στον αέρα τον οικογενειακό προγραμματισμό
Η μείωση του αριθμού των εισακτέων στα ΑΕΙ της χώρας, από αυτήν κιόλας τη σχολική σεζόν, εξελίσσεται σε μεγάλο βραχνά για τους γονείς και τα παιδιά που φοιτούν εφέτος στην τελευταία τάξη του Λυκείου και πρόκειται να μπουν στη δοκιμασία των Πανελληνίων Εξετάσεων.
Ουσιαστικά, με το μέτρο της μείωσης των εισακτέων (που μπορεί, σύμφωνα με τους υπολογισμούς της ΟΛΜΕ, να φτάσει ακόμα και στο 30%) ανατρέπεται ο όποιος προγραμματισμός των υποψηφίων οι οποίοι συνειδητοποιούν στο μέσο της χρονιάς (και ενώ η πανδημία φέρνει επιπλέον δυσκολίες στην εκπαιδευτική διαδικασία) ότι οι στόχοι τους θα πρέπει να αναπροσαρμοστούν, αφού εκ των πραγμάτων οι βάσεις θα ανέβουν κατά πολύ.
Η μεγάλη βιασύνη της Νίκης Κεραμέως
Η μέχρι στιγμής πολιτική πρακτική, για τις όποιες αλλαγές αποφάσιζε η εκάστοτε πολιτική ηγεσία για τη διαδικασία εισαγωγής στα πανεπιστήμια, προέβλεπε τριετές πλάνο προσαρμογής στη νέα πραγματικότητα. Οι διαφοροποιήσεις, δηλαδή, εφαρμόζονταν στα παιδιά που φοιτούσαν κατά το έτος των αλλαγών στην Γ' Γυμνασίου ή το πολύ στην Α' Λυκείου. Αυτό γινόταν έτσι, ώστε οι μαθητές να λαμβάνουν τις αποφάσεις για το μέλλον τους (ακόμη και για την επιλογή Λυκείου που θα έκαναν) έχοντας υπόψη τους όλα τα δεδομένα.
Η Νίκη Κεραμέως ήρθε να σπάσει αυτήν την παράδοση. Οι αλλαγές που σχεδιάζει θα ισχύσουν από εφέτος, στις Πανελλήνιες εξετάσεις του 2021, ουτε καν του χρόνου. Οι μαθητές και οι οικογένειές τους άρχισαν έτσι τη σεζόν με έναν διαφορετικό προγραμματισμό ο οποίος τώρα ουσιαστικά πετιέται στο καλάθι των αχρήστων.
Τα δε παιδιά, που έτσι και αλλιώς είναι ζορισμένα λόγω της πανδημίας, διαπιστώνουν με έκπληξη ότι θα πρέπει να πατήσουν πολύ το γκάζι, αν θέλουν να προλάβουν να εισαχθούν στη σχολή που επιθυμούν, αφού οι βάσεις, ειδικά στις περιζήτητες σχολές, θα ανέβουν κατά πολύ. Εν τω μεταξύ αναμένεται να παρατηρηθεί και το παρακάτω οξύμωρο: Μαθητές του 15 και του 16 ίσως να μην εισαχθούν σε καμία σχολή, αν πραγματικά έχουν μεγάλους στόχους (π.χ. τις ιατρικές σχολές). Αντιθέτως, μαθητές που θα πιάσουν μετά βίας της βάση (αλλά στοχεύουν σε πιο "χαμηλές" σχολές) έχουν και πάλι πιθανότητες να τα καταφέρουν.
Για του λόγου το ασφαλές δώσαμε τον λόγο σε γονέα (τα στοιχεία του είναι στη διάθεση του News24/7), του οποίου το παιδί φοιτά εφέτος στη Γ' Λυκείου (σε δημόσιο σχολείο) και έχει ως πρώτο στόχο την είσοδο στο Πολυτεχνείο της Αθήνας: "Τα παιδιά συνειδητοποίησαν ότι, μετά τις αλλαγές που αιφνιδιαστικά επέβαλλε η Υπουργός, πρέπει να γράψουν πολύ καλύτερα από ό,τι υπολόγιζαν. Νομίζω ότι μπορούμε να καταλάβουμε όλοι τι ψυχολογική πίεση φέρνει αυτό εν μέσω της σεζόν, αλλά και εν μέσω της πανδημίας η οποία από μόνη της καταρρακώνει την ψυχολογία των εφήβων. Όσο για τον προγραμματισμό τι να πω; Δεν υπάρχει πλέον. Αυτό που μπορώ να πω είναι το εξής: Εφέτος πληρώνω φροντιστήριο για τους δύο μου γιους (Γ' και Β' Λυκείου), τα πράγματα είναι δύσκολα. Δεν θέλω όμως να ζήσω το σενάριο το παιδί μου να περάσει στην επαρχία, για να έχω του χρόνου τα φροντιστήρια του μικρού και το σπίτι του μεγάλου στην πόλη όπου θα περάσει. Αυτό θα είναι δυσβάσταχτο".
Τι γίνεται με τον οικογενειακό προγραμματισμό
Οι γονείς των παιδιών, σε ένα όλο και πιο αβέβαιο, οικονομικά, περιβάλλον, επιχείρησαν τον Σεπτέμβριο να κάνουν τους υπολογισμούς τους για τις σπουδές των παιδιών με βάση τις μέχρι τότε επιδόσεις τους, τις βάσεις του 2020 και την αποτελεσματικότητα της προετοιμασίας τους. Ειδικά όσοι αντιμετωπίζουν οικονομική στενότητα, πόνταραν στο να περάσουν τα παιδιά τους ή στην πόλη διαμονής τους ή στον τόπο καταγωγής τους έτσι, ώστε να μειωθούν τα πιθανά έξοδα. Τώρα, με τον κίνδυνο να μην εισαχθούν πουθενά τα παιδιά (αφού οι επιλογές θα λιγοστέψουν), οι γονείς θα πρέπει να υπολογίσουν έξτρα χρήματα ή για έναν νέο γύρο φροντιστηρίων την επόμενη σχολική χρονιά ή για εγγραφή του παιδιού τους σε ιδιωτικό κολλέγιο και ΙΕΚ.
Είναι θέμα (και) ταξικό
Και εδώ ακριβώς αρχίζει να ξετυλίγεται ένα κουβάρι που προκαλεί μεγάλη ανησυχία. Πρόσφατα η Νίκη Κεραμέως έσπευσε να νομοθετήσει για τα κολλέγια και τα ΙΕΚ αναβαθμίζοντάς τα στην πράξη. Εξομοίωση των πτυχίων με αυτά των ΑΕΙ, δυνατότητα σε σπουδαστές να δίνουν κατατακτήριες εξετάσεις στα δημόσια ΑΕΙ, εξίσωση επαγγελματικών δικαιωμάτων των αποφοίτων κολλεγίων σε συγκεκριμένα επαγγέλματα (π.χ. πολιτικοί μηχανικοί) για τα οποία υπάρχει μεγάλη ζήτηση.
Είναι σαφές ότι λόγω της μείωσης των εισακτέων στα ΑΕΙ, το πελατολόγιο των ιδιωτικών ΙΕΚ και των κολλεγίων θα αυξηθεί. Όταν αυξάνεται το πελατολόγιο, αυξάνονται και οι τζίροι. Αλλά, φυσικά, για να αυξηθούν οι τζίροι τέτοιων ιδρυμάτων, "ματώνουν" με τη σειρά τους οι οικογενειακοί προϋπολογισμοί, όπως μπορεί ο καθένας να καταλάβει.
Εκτός όμως όλων των άλλων, αυτή η εξέλιξη φέρνει μετ' επιτάσεως στο τραπέζι το ζήτημα της ταξικότητας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Δεν πρέπει να υπάρχει καμία αμφιβολία ότι την επιλογή της φοίτησης στα ιδιωτικά ΙΕΚ και κολλέγια θα μπορούν να την υπηρετήσουν μόνοι οι έχοντες. Οι μη έχοντες αποκλείονται, εκ των πραγμάτων, από τη διαδικασία με ό,τι αυτό συνεπάγεται για αυτό που ονομάζουμε κοινωνική κινητικότητα.
Κοινώς οι ευκαιρίες για τα παιδιά των φτωχών οικογενειών θα γίνονται, με το νέο σύστημα, όλο και λιγότερες, ενώ οι απαιτήσεις στο γνωστικό αντικείμενο θα αυξάνονται. Και, εδώ που τα λέμε , το σπορ της εισόδου στην τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι ήδη πολύ ακριβό, αφού το φροντιστήριο θεωρείται απαραίτητο συστατικό για την επιτυχία. Πόσο να αντέξει ακόμη η μέση ελληνική οικογένεια;
Αν πάντως λάβει κάποιος υπόψη όλα τα προηγούμενα, μπορεί να εξηγήσει εύκολα γιατί η ΑΣΜΕ (Ανώτατη Συνομοσπονδία Γονέων Μαθητών Ελλάδας) δεν κλήθηκε στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής να τοποθετηθεί. Σωστά, τι δουλειά έχουν οι γονείς των μαθητών στη συζήτηση για το νομοσχέδιο για την είσοδο στην τριτοβάθμια εκπαίδευση; Ενώ οι τρεις ενώσεις αστυνομικών υπαλλήλων που κλήθηκαν έχουν και παραέχουν.
Την ίδια ώρα, τέλος, η Υπουργός, που είναι πάντα πολύ σίγουρη για τον εαυτό της, έχει να αντιμετωπίσει και τον βραχνά των πολλών προσφυγών στο ΣτΕ από γονείς παιδιών που φοιτούν στη Γ' Λυκείου οι οποίοι διαπιστώνουν ότι λόγω της αμφιλεγόμενης πολιτικής για το άνοιγμα των σχολείων διαμορφώνονται μαθητές δύο ταχυτήτων στη Γ' Λυκείου (οι μισοί κάνουν κανονικό μάθημα δια ζώσης και οι άλλοι μισοί τηλεκπαίδευση αφού τα σχολεία τους παραμένουν κλειστά).
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ
ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ
Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
ΣΕΛΙΔΑ 11 από 40
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .
1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ΣΕΛΙΔΑ 12 από 40 ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις ΣΕΛΙΔΑ 13 από 40 βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.
2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία.
2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού Συστήματος. ΣΕΛΙΔΑ 14 από 40
2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.
3.0 ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ
3.1. Μέσα στα πλαίσια της προσφοράς της Ελλήνων Πολιτείας για Διαρκή Ελληνική Παιδεία είναι και η δημιουργία σε κάθε πόλη – κωμόπολη δημόσια βιβλιοθήκη με βιβλία της πραγματικής Ελληνικής Γραμματείας, σε ένα ιδανικό περιβάλλον εναρμονισμένο με τον ρόλο που υπηρετεί και με περιεχόμενο συγγράμματα για την γνωσιακή επιμόρφωση των Πολιτών.
3.2. Οι βιβλιοθήκες θα είναι και κέντρα πληροφοριών τα οποία θα βρίσκονται συνδεδεμένα διαδικτυακά με άλλα παρόμοια κέντρα σε όλο τον πλανήτη ούτως ώστε να μπορεί ο ενδιαφερόμενος να έχει διευρυμένη πρόσβαση.
ΕΛΑ ΚΑΙ ΣΥ ΣΤΟΝ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΦΟΡΕΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΛΕΩΦΟΡΟ
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
ΑΝ ΟΧΙ ΤΩΡΑ ΠΟΤΕ, ΑΝ ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΙΟΙ
ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΑΝΥΦΙΟΥ
ΝΑ ΕΡΘΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΜΑΣ , ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ , ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ.
ΑΝΥΦΙ ΠΛΑΤΑΝΙΤΙΟΥ
ΔΗΜΟΣ ΜΙΔΕΑΣ ΝΑΥΠΛΙΟΥ
Τ.Κ. 21055
EMAIΛ: esyanifiou18@gmail.com
ΤΗΛ: 6994634852
ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΑΝΥΦΙΟΥ
ΝΑ ΕΡΘΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΜΑΣ , ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ , ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ.
ΑΝΥΦΙ ΠΛΑΤΑΝΙΤΙΟΥ
ΔΗΜΟΣ ΜΙΔΕΑΣ ΝΑΥΠΛΙΟΥ
Τ.Κ. 21055
EMAIΛ: esyanifiou18@gmail.com
ΤΗΛ: 6994634852
Δεν υπάρχουν σχόλια